Videnscenter for Digital Teknologiforståelse
  • Nyheder
  • Indsatsområder
    • Kunstig intelligens i læreruddannelsen
    • Erfaringsopsamling
    • Faglig progression
    • Fagudvikling med praksis
    • Evalueringsstrategier
    • Teknologiforståelse for alle
    • Teknologiforståelse i matematik
    • Teknologiforståelse i dansk
    • Digital myndiggørelse
    • Digitale læremidler
    • Virkning og skalering
  • Grundskoler og gymnasier
  • Arrangementer
    • Konference: TekForstå 2025
    • AI i gymnasier – og andre nye digitale metoder til fagfornyelse
    • FabLearnDK 2024
    • Åbningskonference
  • Om os
Vælg en side

Søndervangskolen

af Kamilla Bjørnskov | 16. aug 2024

Seneste indlæg

  • TekForstå25 – Klar til teknologiforståelse. Meld dig til nu!
  • Fremtidens undervisning: Konference udforsker AI og digitale metoder til fagfornyelse på gymnasier
  • Skoler og gymnasier udvikler digital teknologiforståelses-faglighed med videnscenter
  • Kunstig intelligens i grundskolen: Tre nedslag fra Søborgmødet
  • FabLearnDK 2024: Praksisfaglighed & teknologiforståelse

Seneste kommentarer

    Arkiver

    • januar 2025
    • september 2024
    • august 2024
    • februar 2024
    • december 2023
    • juni 2023

    Kategorier

    • Ikke-kategoriseret

    Meta

    • Log ind
    • Indlægsfeed
    • Kommentarfeed
    • WordPress.org

    Videnscenter for Digital Teknologiforståelse

    Hvis du har spørgsmål eller ser muligheder for samarbejde med videnscentret, er du altid velkommen til at kontakte os.

    kontakt@tekforstaa.dk

    Tilgængelighedserklæring

    • Følg
    Lundbeckfonden
    Novo Nordisk Fonden
    Villumfonden
    UCL
    UCN
    UCSYD
    Absalon
    LMDK
    VIA
    KP
    AU
    KU