Nyheder
Indsatsområder
Kunstig intelligens i læreruddannelsen
Erfaringsopsamling
Faglig progression
Fagudvikling med praksis
Evalueringsstrategier
Teknologiforståelse for alle
Teknologiforståelse i matematik
Teknologiforståelse i dansk
Digital myndiggørelse
Digitale læremidler
Virkning og skalering
Grundskoler og gymnasier
Arrangementer
Konference: TekForstå 2025
Konference: AI i gymnasier
FabLearnDK 2024
Åbningskonference
Om os
Vælg en side
Rasmus Leth Jørnø
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
23. maj 2024
Mads Middelboe Rehder
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
23. maj 2024
Ditte Aamund Basballe
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
23. maj 2024
Bettina Lundgaard Hansen
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
23. maj 2024
Michael E. Caspersen
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
23. maj 2024
« Gamle poster
Næste poster »
Søg efter:
Seneste indlæg
Fremtidens undervisning: Konference udforsker AI og digitale metoder til fagfornyelse på gymnasier
Skoler og gymnasier udvikler digital teknologiforståelses-faglighed med videnscenter
Kunstig intelligens i grundskolen: Tre nedslag fra Søborgmødet
FabLearnDK 2024: Praksisfaglighed & teknologiforståelse
Gymnasieelever vil gøre digital teknologiforståelse obligatorisk
Seneste kommentarer
Arkiver
januar 2025
september 2024
august 2024
februar 2024
december 2023
juni 2023
Kategorier
Ikke-kategoriseret
Meta
Log ind
Indlægsfeed
Kommentarfeed
WordPress.org
Seneste kommentarer