Nyheder
Indsatsområder
Kunstig intelligens i læreruddannelsen
Erfaringsopsamling
Faglig progression
Fagudvikling med praksis
Evalueringsstrategier
Teknologiforståelse for alle
Teknologiforståelse i matematik
Teknologiforståelse i dansk
Digital myndiggørelse
Digitale læremidler
Virkning og skalering
Grundskoler og gymnasier
Mød os
Konference: AI i gymnasier
Om os
Vælg en side
Karl-Emil Kjær Bilstrup
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
16. aug 2024
Søren Würtz Christensen
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
24. jun 2024
Bjarke Lindsø Andersen
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
24. jun 2024
Mark Holler
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
24. jun 2024
Jesper Juellund
af
Christian Mosbæk Johannessen
|
24. jun 2024
« Gamle poster
Næste poster »
Søg efter:
Seneste indlæg
Fremtidens undervisning: Konference udforsker AI og digitale metoder til fagfornyelse på gymnasier
Skoler og gymnasier udvikler digital teknologiforståelses-faglighed med videnscenter
Kunstig intelligens i grundskolen: Tre nedslag fra Søborgmødet
FabLearnDK 2024: Praksisfaglighed & teknologiforståelse
Gymnasieelever vil gøre digital teknologiforståelse obligatorisk
Seneste kommentarer
Arkiver
januar 2025
september 2024
august 2024
februar 2024
december 2023
juni 2023
Kategorier
Ikke-kategoriseret
Meta
Log ind
Indlægsfeed
Kommentarfeed
WordPress.org
Seneste kommentarer